طراحي سايت با اهداف مورد نظر ( قسمت چهارم )

بازاريابي صحيح باعث مشارکت و سرمايه گذاري مي شود

بازاريابي ، مشتريان بالقوه را در جريان تمامي جنبه‌هاي يک محصول يا خدمات در طراحي سايت قرار مي دهد، و همچنين قادر به پاسخگويي به سوالات مهمي همچون: “اين محصول چيست؟ چه کار مي کند؟ چرا آن را مي‌خواهم؟ چرا اين محصول به دردم مي خورد؟” است.

مي توانيد اين اطلاعات را به وضوح تهيه کنيد. باعث نشويد مشتريان براي دريافت اطلاعات و جزئيات در رابطه با محصولات و خدمات شما تمامي قسمت هاي طراحي سايت شما را مورد کاوش و بررسي قرار دهند. استفاده و يافتن اطلاعات مورد نياز را براي آن ها آسان کنيد و تا جاي امکان اطلاعات مورد نياز را در قسمت گرافيک ها و نوشته هاي طراحي سايت قرار دهيد. قيمت حقيقي محصول و خدمات خود، نحوه خريداري و استفاده از آن ها را نيز در طراحي سايت خود بگنجانيد. احتمال ثبت نام افراد، هنگامي که تمامي اطلاعات و جزئيات مورد نيازشان را به صورت مستقيم مشاهده کنند بيشتر مي شود.

حذف مانع ها براي خريد

اغلب اوقات، آزمايش رايگان محصول يا خدمات در طراحي سايت باعث مي شود که تقاضاي بيشتري براي خريد محصول شما عرضه شود. زماني، پروسه خريد محصولات و خدمات کاملا خارج از فضاي اپليکيشن ياطراحي سايت ها رخ مي داد. اما هم اکنون، اپليکيشن‌هاي مربوطه بايد قابليت اين را داشته باشند تا تمامي نياز هاي بازاريابي و فروش محصولات و خدمات خود را نيز در طراحي سايت براي مشتريان فراهم کند. اپليکيشن هاي امروزي بايد قابليت اين را داشته باشند که در طول آزمايش رايگان بتوانند تمامي نياز هاي مشتريان خود را برآورده کنند و تمامي قابليت هاي محصولات و خدمات خود را در آن بگنجانند. فوايد استفاده از دوره آزمايشي رايگان در طراحي سايت به حدي قابل اهميت است که مي تواند گروه هاي زيادي را در بر بگيرد و استفاده از آن مانند تبليغي باشد که توسط برند مورد نظر در فضاي مجازي و ساير شبکه‌هاي اجتماعي منتشر مي‌شود.

سخنان پاياني

استفاده از طراحي سايت استراتژيک امري رايج است. تمامي افراد محصول و خدمات خاص خود را به دليل برآورده کردن نيازي خاص ايجاد مي کنند. اگر بتوانيد از موانع موجود در اين راه دوري کنيد و همواره هدف خود را به ياد داشته باشيد مي‌توانيد به سادگي به اين امر دست پيدا کنيد. مي توانيد اين کار را با انتخاب طراحي سايت جديد و روش هاي رايج انجام دهيد و از انتخاب طرح هايي که با هدف شما هم خواني ندارند دوري کنيد. بايد از اين شاخص در طراحي سايت خود استفاده کنيد تا بتوانيد از مسير هاي نادرست در طراحي سايت دوري کنيد.

  • چرا از اين تب ها در اين قسمت استفاده کردم؟
  • دليل منطقي انتخاب اين فونت چيست؟
  • چرا تصميم گرفتم اين آيکون ها را بر روي اين صفحه قرار دهم؟
  • آيا اين رنگ ها با طراحي سايت من هم خواني دارند؟
  • اين وب سايت به چه کساني نمايش داده مي شود؟
  • مخاطبان هدف من چه کساني هستند؟
  • آيا نوشته هاي قرار گرفته بر روي اين طراحي سايت اهداف من را پشتيباني مي کنند؟

دلايل خود را براي هر کدام از پرسش‌هاي فوق بررسي کنيد تا مطمئن شويد که طراحي سايت شما در عين مفيد بودن، زيبايي ظاهري خود را نيز حفظ مي کند.

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/design-websites-goal-part-four/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *