اهداف آپديت الگوريتم جون 2019 ( قسمت سوم )

طبق قسمت قبل مقاله ، آپديت الگوريتم سئو با نمايش دامنه هاي متفاوت فرق مي کند

اين تغييرات هنوز کامل نيست

بله ، شايد شما هنوز هم مثال هايي در مورد دامنه ها پيدا کنيد .

دامنه هايي که در نتايج جست و جوي سئو بيش از دو نتيجه را دارند .

گوگل گفت :

اين مورد به طور کامل انجام نخواهد شد .

مثل تمامي تغييرات ما ، روي اين موضوع کار خواهيم کرد تا آن را ارتقا بخشيم .

اين حرف را موقعي بيان کرد که در نتايج سئو چندين مورد از موارد از سايت yelp.com نمايان شد .

گوگل در اين باره گفت :

بله هنوز کامل انجام نمي شود .

مثل تمامي تغييرات ما در سئو ما سعي مي کنيم که آن را ارتقا بخشيم .

شايد شما اين را مانند کسي که در Tustin است امتحان کنيد .

مثلا عبارت ” سالن هاي ناخن ” يا ” سالن هاي ناخن نزديک من ”  يا ” سالن هاي ناخن Tustin ” را امتحان کنيد .

اگر در Tustin هستيد ، مي دانيد که در کانادا هستيد .

اطلاعيه

گوگل دو اطلاعيه در مورد تغييرات سئو دارد که با هم مطالعه مي کنيم :

اطلاعيه شماره يک

تغييرات نمايش دامنه هاي گسترده به اين معني است که شما اکثر اوقات از يک دامنه بيش از دو نتيجه در ليست سئو نخواهيد ديد .

اما هنوز ممکن است در برخي از عبارت هاي جست و جو شده ، بيش از دو مورد از يک دامنه را در نتايج سئو ببينيد .

دليل آن هم مشخص است ؛ هر جا سيستم ما تشخيص دهد نياز است بيش از دو مورد نشان داده شود ، اين کار انجام خواهد شد .

اطلاعيه شماره دو

و در نهايت ، تغييرات در نمايش دامنه هاي متفاوت با آپديت اصلي سئو در جون 2019 که هفته گذشته شروع شد تفاوت دارد .

اين دو کاملا متفاوت هستند و هيچ ارتباطي با يکديگر ندارند .

تاريخ

گوگل اين که چگونه نام دامنه ها در ليست نتايج سئو تغيير کند را بار ها در يک سال تغيير مي دهد .

در سال 2010 ، گوگل گفت :

تغييراتي در الگوريتم رتبه بندي سئو ي خود ايجاد کرديم .

اين تغيير باعث ميشد که کاربران نتايج مختلفي را از يک سايت پيدا کنند .

در سال 2012 ورق برگشت و ما شاهد دامنه هاي متفاوتي در نتايج سئو بوديم .

دوباره در سال 2013 گوگل گفت که نتايج کم تري از يک دامنه را نشان مي دهد .

گوگل احتمالا تغييرات زيادي را در نمايش دامنه هاي متفاوت بار ها و بار ها انجام داده است .

فقط تا کنون گوگل اطلاعي در مورد اين تغييرات سئو به ما نداده است .

چرا بايد براي ما مهم باشد ؟

اين مورد مي تواند به کساني که هدفشان قرار گرفتن در ليست دامنه هاي سئو است ، ضربه بزند .

اکثر اوقات در مورد موارد مشهور اين اتفاق رخ داده است .

اما مي تواند براي ساير افراد نيز اتفاق بيفتد .

اگر شما سايتي داريد که چند لينک از آن براي يک عبارت در گوگل سئو شده است ، قطعا منتظريد که ببينيد چه اتفاقي براي آن ها مي افتد .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/google-search-update-aims-to-show-more-diverse-results-from-different-domain-names-part-three/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *