اهداف آپديت الگوريتم جون 2019 ( قسمت دوم )

طبق مقاله قبل اهداف اين الگوريتم سئو ، نمايش نتايج از دامنه هاي مختلف است

فقط نتايج اصلي

اين آپديت سئو فقط روي نتايج اصلي تاثير مي گذارد و هيچ ارتباطي با ساير بخش ها مثل :

استوري هاي محبوب ، ويدئو ها ، عکس ها و ساير موارد در سراسر بخش هاي جست و جو ندارد .

Danny Sullivan يکي از کارمندان شرکت گوگل ، در توييتي اضافه کرد :

اين تغيير سئو فقط به ليست اصلي مربوط است و هيچ تاثيري روي موارد متفرقه ندارد .

او ادامه داد :

بله ، اين فقط مربوط به ليست اصلي سئو در گوگل است .

شامل ويژگي هاي ديگر مثل نقشه ها و غيره نمي شود .

به آپديت اصلي ارتباطي ندارد

گوگل توضيح داد که اين آپديت سئو در جست و جو به آپديت اصلي جون 2019 که هفته قبل شروع به فعاليت کرد ، ندارد .

گوگل گفت :

در نهايت ، شروع نمايش دامنه هاي متفاوت از آپديت اصلي سئو در جون 2019 که هفته قبل شروع شد ، کاملا متفاوت است .

اين دو کاملا با يکديگر متفاوت هستند و هيچ ارتباطي به هم ندارند .

طبق گفته Sullivan اين موضوع از دو روز پيش شروع شد و امروز کاملا در حال اجرا شدن است .

او گفت :

از حدود دو روز پيش شروع شد و امروز در حال فعاليت مداوم است .

پس از لحاظ فني سئو ، تحليل و تجزيه ي و اطلاعات کنسول جست و جوي شما تحت تاثير هر دوي آن ها قرار مي گيرد .

هر دوي آن ها منظور آپديت اصلي سئو در جون 2019 و تغييرات گوگل براي نمايش دامنه هاي متفاوت است .

شما از کجا مي دانيد که تحت تاثير کدام يک قرار مي گيريد ؟

با اين حال ، Danny Sullivan فکر مي کند که آن ها انقدر تفاوت دارند که ما متوجه تاثير هر کدام روي سئو شويم :

ما هر روز چيز هاي جديدي را شروع مي کنيم .

گاهي اوقات در يک روز ممکن است چند چيز اتفاق افتد .

به اندازه کافي اين آپديت اصلي واضح است که با هر تغيير شما متوجه آن شويد .

يک آپديت نيست

گوگل مي گويد که اين واقعا يک آپديت سئو نيست و به آن اندازه روي سايت شما تاثير نخواهد گذاشت .

Danny Sullivan از شرکت گوگل در اين باره اضافه کرد :

به شخصه ، با اين حال من فکر نمي کنم که اين يک آپديت براي سئو باشد .

هيچ کار خاصي در مورد رتبه بندي سئو انجام نمي شود .

چيز هايي که قبلا رتبه ي سئو گرفته اند هنوز هم آن را بايد داشته باشند .

ما فقط صفحات ديگر آن ها را نمايش نمي دهيم .

هر چيزي که مي خواهيد اسمش را بگذاريد .

اين تغييرات سئو فقط سايت هايي که نمايش داده مي شدند را تغيير داد .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/google-search-update-aims-to-show-more-diverse-results-from-different-domain-names-part-two/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *