اهداف آپديت الگوريتم جون 2019

اهداف اين الگوريتم سئو ، نمايش نتايج از دامنه هاي مختلف است

آپديت ديگري از گوگل را در اين هفته شاهد بوديم .

اين آپديت هدف اصلي خود را روي نمايش نتايج سئو از دامنه هاي متفاوت قرار داده است .

گوگل در يکي از اکانت هاي توييتر خود اطلاع داد که :

نتايج جست و جوي سئو ي خود را براي نمايش دامنه هاي متفاوت آپديت کرده است .

اين به آن معنا است که گوگل ديگر بيش از 2 مورد از يک دامنه را نشان نخواهد داد .

نتايج گسترده تر گوگل

جست و جو کنندگان از جمله سئو کاران طي چندين سال اخير توضيح داده اند که :

گاهي اوقات گوگل در نتايج سئو ي خود بيش از حد از يک دامنه نتيجه نشان مي دهد .

پس اگر شما براي يک عبارت به خصوص جست و جو کنيد ، متوجه مي شويد که چهار يا پنج نتيجه از يک دامنه هستند .

از اين به بعد با اين آپديت سئو ، گوگل بيش از دو مورد از يک دامنه را نشان نخواهد داد .

گوگل بيان کرد :

تغييري که در حال حاضر در حال اتفاق افتادن است ، اين است که دامنه هاي وسيع تري را در نتايج سئو شاهد باشيم .

همچنين گوگل اضافه کرد :

اين گستردگي به اين معنا خواهد بود که ديگر شما بيش از دو نتيجه از يک سايت را نخواهيد ديد .

اين موضوع هميشگي نيست

گوگل گفت که اين آپديت سئو حق اين را دارد که در صورت نياز بيش از دو نتيجه از يک دامنه را نشان دهد .

گوگل نوشت :

با اين حال ، ما هنوز هم شايد بيش از دو نتيجه از يک دامنه را نشان دهيم .

اين زماني رخ مي دهد که الگوريتم سئو ي ما اين موضوع را تعيين کند .

اما چيزي که ما به آن شک داريم اين است که :

شايد اين استثناء به دليل ورودي هايي باشد که نام برند را شامل مي شود .

يعني مثلا وقتي شما براي سايت آمازون جست و جو مي کنيد قطعا بيش از دو نتيجهي سئو از اين سايت را خواهيد ديد .

ساب دامنه ها

گوگل به طور کلي با ساب دامنه ها مانند بخشي از دامنه اصلي برخورد مي کند .

پس اگر شما ساب دامنه اي مثل blog.domain.com داريد ، به عنوان بخشي از دامنه اصلي حساب مي شود .

همچنين اگر در نتايج قرار باشد نشان داده شود به عنوان يکي از 2 نتيجه ي سئو نمايان مي شود .

گوگل در اين باره گفت :

اين آپديت جديد که تنوع دامنه ها را مورد بررسي قرار مي دهد ، ساب دامنه را به عنوان بخشي از دامنه اصلي حساب مي کند .

پس لينک هاي ساب دامنه يا دامنه اصلي انگار که دارند از يک سايت پيروي مي کنند .

البته که گوگل اين حق را براي ساب دامنه ها قائل شده است که آن ها را جدا شمارد .

گوگل در اين باره نوشت :

اگر نياز باشد ساب دامنه اي به صورت جدا بررسي شود ، اين کار انجام مي شود .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/google-search-update-aims-to-show-more-diverse-results-from-different-domain-names/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *