متمايل شدن به سئو با توجه به گوگل

همان طور که گوگل از موتور جست و جو به پورتال تبديل مي شود ، بايد به سئو متمايل شويم

چگونه مجموعه ي خود را براي تغييرات جديد جست و جوي گوگل آماده کنيم .

بخش SERP در سئو ي گوگل قايل تشخيص نيست که در چند سال گذشته بخواهد با خودش مقايسه شود .

تغييرات فقط سطحي نيستند .

از طرفي :

گوگل امروزه کم تر شبيه به موتور جست و جو است .

اين حرف را Jessica Bowman مديريت سئو ي خانگي و ويرايشگر سايت Search Engine Land بيان کرد .

او اين مورد را در سخنان کليدي خود در SMX Advanced اين ماه بيان کرد .

اين تحول اساسا جست و جوي مشتريان را تغيير مي دهد .

گوگل روندي را پيش گرفته است که کاربران بايد با کليک هاي فرعي روي وب سايت ها اطلاعات خود را به دست آورند .

همچنين خريد خود را نيز با اين روش انجام دهند .

اين کار پيامد هايي براي هر محموعه خواهد داشت .

Bowman چندين برنامه سئو را براي رو به رو شدن با اين تغييرات پيشنهاد داد .

او همچنين گفت سرمايه گذاري در سئو از قبل نيز بيشتر اهميت خواهد داشت .

ارتش سئو ي خود را بسازيد و تمرين دهيد

BowMan مي گويد :

وقتي من يک سازمان را ارزشيابي مي کنم ، من براي هر نقش فعاليت هايي را مي يابم که اگر آن را انجام دهند روي سئو تاثير مي گذارد .

سئو نيز نياز دارد که با اتحاد اين فعاليت ها يکي شود .

تيم سئو بايد بداند اين فعاليت ها چيست و چگونه بايد مردم را براي انجام آن ها تمرين دهد .

همچنين او تاکيد کرد که مجموعه هاي بزرگ تر بايد سئو را جزئي از کار هاي روزمره خود قرار دهند .

با اين کار شما مي توانيد ده ها نفر ( حالا نه صد ها نفر ) را به عنوان کاربر در ارتش سئو ي خود داشته باشيد .

آن ها را مجبور مي کنيد که از آن طرفداري کنند .

بهترين روش ها را بيان کنند و يک تيم اختصاصي سئو داشته باشيد .

هر روز نياز هاي روزمره خود را که از غافل شديد را به شما بازگو کنند .

با اين حال کساني که سئو کار نيستند توانايي خاصي ندارند .

اما بيست درصد از تلاش آن ها هشتاد درصد از سئو ي شما را تحت تاثير قرار مي دهد .

پس تيم سئو ي شما بايد از اين افراد بهترين استفاده را ببرد .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/leaning-into-seo-as-google-shifts-from-search-engine-to-portal/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *