محتواي مکمل يک صفحه
نکات کليدي درباره محتواي مکمل
- محتواي مکمل در سئو مي تواند قسمت بزرگي از يک صفحه با کيفيت باشد که به دليل هدفش جذابيت دارد .
- محتواي مکمل مفيد ، محتوايي است که مورد هدف محتوا و هدف صفحه قرار گرفته است .
- سايت هاي کوچک تر مثل سايت هاي کسب و کار هاي محلي و سازمان هاي اجتماعي يا وبسايت ها و وبلاگ هاي شخصي براي هدفشان شايد به محتواي مکمل کم ترين نياز داشته باشد .
- يک صفحه مي تواند بدون داشتن محتواي مکمل در سئو ، رتبه بالا يا حتي بالا ترين رتبه را بگيرد .
در اين جا نقل قول هايي در مورد محتواي مکمل سئو داريم :
- محتواي مکمل در يک تجربه کاربري خوب در صفحه تاثير دارد . اما به طور مستقيم به صفحه براي رسيدن به هدفش کمک نمي کند .
- محتواي مکمل سئو توسط وبمستران توليد مي شود و يک بخش مهم از تجربه کاربري است .
- يک نوع رايج از آن لينک هاي ناوبار است که به کاربران اجازه مي دهد بخش هاي ديگر سايت را مشاهده کنند .
- در بعضي از موارد محتواي پشت تب ها ممکن است به عنوان بخشي از محتواي مکمل در نظر گرفته شود .
- محتواي مکملي که در تجربه کاربري يک صفحه و سايت مشارکت دارد :
- با اين حال ما از سايت شرکت ها و سازمان هاي بزرگ انتظار داريم که تجربه کاربري خوبي براي سايتشان به کار گيرند .
- براي مثال مي توان به محتواي مکمل مفيد اشاره کرد .
- براي سايت هاي بزرگ ، محتواي مکمل ممکن است يکي از راه هاي اساسي براي کاربران باشد تا محتواي اصلي را پيدا کنند و در سايت جست و جو کنند .
- کمبود محتواي مکمل مفيد در سايت هاي بزرگ با محتواي زياد ممکن است :
- يکي از دلايل دريافت رتبه پايين در کيفيت باشد .
- کمبود محتواي مکمل مفيد در سايت هاي بزرگ با محتواي زياد ممکن است :
- با اين حال بعضي صفحات عمدا طوري طراحي شده است که تجربه کاربر را از محتواي اصلي به سمت تبليغات ببرد .
منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-twenty/