9 پيشنهاد براي بهبود UX ( قسمت هفتم )

9 . بازخورد منظمي بگيريد

بعد از اين که کار طراحي سايت شما تمام شد و آن را به صورت آنلاين به نمايش گذاشتيد يا کار فروشگاه شما به اتمام رسيد ، از تمامي کاربران خود نظرخواهي کنيد و مطمئن شويد تمامي بخش ها به درستي کار مي کنند و UX و UI شما مشکلي ندارد .

نظرسنجي برگزار کنيد و از کاربران خود بخواهيد به شما بگويند چه چيزي را دوست دارند و چه چيزي را دوست ندارند .

اگر نياز به تغييري در طراحي سايت هست ، آن را اعمال کنيد .

به تک تک نظراتي که مشتريان در مورد قابليت استفاده طراحي سايت يا فروشگاهتان مي دهند توجه کنيد .

اگر کسي وارد فروشگاه شما شد و گفت که براي دسترسي به صندوق دچار سردرگرمي شده است ، فکر کنيد که چگونه اين مشکل را بر طرف نماييد .

به هر چيزي که مشتريانتان مي گويند توجه کنيد . اين راهي است که شما مي توانيد کسب و کارتان را طوري طراحي کنيد که مورد علاقه آن ها باشد .

آزمايش و تصحيح کردن طراحي سايت ، کاري نيست که با يکبار انجام دادن پس از آنلاين شدن آن تمام شود .

اين کار بايد جزو کار هاي روزانه شما شود .

کنترل قدرت UX

تمرکز کردن روي UX طراحي سايت يک روش قوي براي جذب مشتريان و تحت تاثير قرار دادن آن ها است .

مخاطبان شما مي خواهند پس از ورود به طراحي سايت يا فروشگاه شما تجربه بي نظيري داشته باشند .

آن ها بايد متوجه شوند که به کدام قسمت ها مراجعه کنند و چگونه خريد خود را بدون به وجود آمدن کوچک ترين مشکلي به پايان برسانند .

هميشه طراحي سايت خود را از ديدگاه ساير کاربران در نظر بگيريد و سعي کنيد آن را طوري طراحي کنيد که مورد پسند همگان واقع شود .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/tips-to-improve-user-experience-part-seven/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *